fbpx

הליך גירושין בהסכמה

זוגות המבקשים להתגרש יכולים לעשות זאת באמצעות הליך גירושין בהסכמה במידה ושני בני הזוג מעוניינים להתגרש. הליך הגירושים בהסכמה יכול להתבצע בצורה נוחה ורגועה כאשר יש לכם ליווי של משרד עורכי דין מקצועי המתמחה בהליך הגירושין. בכדי להגיע להסכמה לגבי תנאי הפרידה שלכם ותחילת החיים החדשים שלכם כזוג גרוש, ניתן לנסח הסכם גירושין בהסכמה אשר יהיה מותאם על שניכם ויכלול את כל הנושאים החשובים ביותר בפירוק מערכת היחסים והחיים המשותפים שלכם.

ניסוח הסכם גירושין בהסכמה

ניסוח ההסכם מתבצע על-ידי משרד עורכי דין לדיני משפחה בעל ניסיון בתחום הגירושין. ניסוח ההסכם כולל בתוכו בין היתר פירוט לגבי משמורת על הילדים (במידה ויש ילדים מתחת לגיל 18), חלוקת רכוש וכסף של בני הזוג ותשלום מזונות. כאשר אתם יושבים עורך דין מקצועי לענייני גירושין, תוכלו להעלות את הדרישות והרצונות שלכם מההליך על מנת שכל צד יהיה מרוצה מהניסוח הסופי של החוזה.

הליך גישור עם עורך דין להסכם גירושין

החוק ישראל מחייב היום לעבור הליך גישור לפני פנייה לערכאות משפטיות. הליך הגישור יכול להתבצע עם עורך דין להסכם גירושין אשר יידע לכוון אתכם לניסוח הסכם אשר יסגור את כל הנושאים החשובים ביותר הנוגעים לתהליך הגירושים. הליך הגישור מאפשר לכם להגיע להסכם בתהליך מהיר של 4 מפגשים כשהמטרה היא לפגוע כמה שפחות בילדים המשותפים ולהביא אותם לשגרה חדשה ובריאה יותר בהקדם האפשרי.

גירושין בהסכמה וחתימת הסכם רשמי

בתום תהליך הגישור לגירושין בהסמכה, ניתן להגיע לחתימת הסכם רשמי מול עורך הדין לגישור לאחריו מועבר ההסכם לבית המשפט לדיני משפחה לצורך אישור סופי של ההסכם. ברגע שיש אישור סופי להסכם הליך גירושין בהסכמה, תוכלו להתחיל דף חדש בחייכם האישיים. בדרך זו אתם מספקים פתרון אישי וחשוב לכם ולילדים המשותפים שלכם ומונעים יצירת סכסוך מתמשך על רקע פירוק הנישואים שלכם.

פנייה למשרד עו"ד הסכם גירושים

אם קיבלתם החלטה לפנות למשרד עו"ד הסכם גירושים, הגעתם למקום הנכון! משרד עורכי דין גלית צור נחשב לאחד המשרדים המובילים כיום בניהול תהליכי גירושים. עורכת הדין גלית צור תלווה אתכם בתהליך בצורה המקצועית ביותר על מנת להביא אתכם לפתוח בחיים חדשים וטובים יותר עבור שניכם ועבור הילדים שלכם.

הליך גירושין בהסכמה דרך משרד עורכי דין גלית צור

צרו קשר עכשיו עם משרד עורכי דין גלית צור ותאמו פגישה לתחילת הליך הגירושין בהסכמה.

הליך גירושין בהסכמה
דילוג לתוכן