fbpx

הליך גירושין ברבנות

הליך גירושין ברבנות

זוג יהודים אשר מעוניינים להתגרש מחוייבים לבצע זאת בהליך גירושין ברבנות. למעשה, מדינת ישראל בשנת 2021 אינה מאפשרת להתגרש באופן אחר ואם אתם זוג יהודי המעוניין להתגרש והגירושים מבוצעים בהסכמה, תדרשו להגיש הסכם גירושין לבית הדין הרבני על מנת שהליך הגירושין יכנס לתוקף. בכדי שיהיה לכם הסכם גירושין מסודר, מומלץ לכם לפנות למשרד עורכי דין לדיני משפחה בעל ניסיון בתחום הגירושין. את הסכם הגירושין ניתן לנסח יחד עם עורך הדין לדיני משפחה בתהליך גישור רשמי.

הליך גישור בגירושין לחתימת הסכם

בכדי להגיע לחתימת ההסכם המיוחל, את תדרשו לעבור סדרת מפגשים להליך גישור בגירושין. סדרת המפגשים בדרך כלל בנויה מ-4 מפגשים בהם תדרשו להגיע להסכמות בנושאים כגון משמורת על הילדים המשותפים, חלוקת רכוש, כסף ונכסים, קביעת דמי מזונות וקביעת זמני שהות עם הילדים. משרד עורכי דין מקצועי יספק לכם ליווי אישי עם הכלים הטובים ביותר על מנת שתוכלו לקדם את תהליך הגירושין בדרך הנכונה עבורכם ועבור הילדים המשותפים שלכם.

סדרת מפגשים לגישור לפני גירושין

סדרת המפגשים לגישור לפני גירושין הם הכרחיים בהחלט והם מהווים ככלי היעיל ביותר למניעת סכסוך מתמשך בין בני הזוג המתגרשים. סכסוכים מתמשכים בגירושין המגיעים לערכאות משפטיות יכולים להימשך חודשים ארוכים ואף שנים ולהביא להחרפת הסכסוך כאשר כל צד מגיש תביעה נגדית כנגד השני. בדרך זו, הנפגעים העיקריים הם הילדים המשותפים ולכן השאיפה היא להסדיר את תהליך הגירושין דרך משרד עורכי דין לגישור.

הליך גירושין ברבנות

ליווי משפטי לגירושין ברבנות

אם אתם זקוקים לליווי משפטי לגירושין ברבנות, מומלץ לכם לפנות למשרד עורכי דין גלית צור הנחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין לגישור המקצועיים ביותר. בכדי לעבור הליך גירושין ברבנות, אתם נדרשים להגיע להסכם גירושין כאשר כל צד מכם מסכים לסיום היחסים. משרד עורכי דין גלית צור מזמין אתכם לתהליך גישור מקצועי שיסייע לכם לסיים את תהליך הגירושין באופן מהיר ולהגיע להסכם חתום המפרט את כל הדברים החשובים ביותר לכם בעת הפרידה ופירוק התא המשפחתי. הגישור דרך משרד עורכי דין גלית צור מתבצע באמפטיה וברגישות יתרה על מנת שכל אחד מבני הזוג יהיה מרוצה מההסכם הנחתם.

משרד עורכי דין גלית צור מציע ליווי משפטי להליך גירושין ברבנות

הצוות המקצועי של משרד עורכי דין גלית צור מזמין אתכם להתקשר עכשיו לטלפון המופיע באתר ולתאם פגישה עם עורך דין מגשר ללוות אתכם בתהליך הגירושין.

דילוג לתוכן